Wednesday, November 23, 2005

Felt so sleepy today, asyik menguap je kat opis. sanggup berlapar sbb nak take a nap time lunch hour. atas kerusi pon atas kerusi laa..asal leh dapat lelap kejap. punyer laa best dpaat tido kejap tengahari td. ngantuk giler. tatau laa pasal ape. tido pon leh tahan awal mlm tadi, tp tak berapa lena laa sebab nyamuk asyik ngeng ngeng kat telinga aku. hawau betol. hangin aku dibuatnya.

Best sangat dapat jumpe kak zarin petang td. berpeluk-peluk kitorang. tak sangka dapat jumpe dia balik. Memula kenal dia rasa cam dia tu berlagak giler, tp sbnrnya sangat giler2. mmg sonot sangat. dan tambah terkejut dia rupenya nak kawen dah. alhamdulillah.

Dia pon sebenarnya surprised sangat petang td. dia tak sangka yg aku dah couple dengan org yg dia suke tgk.dulu dia selalu citer dia berkenan sangat tgk dua org dak maintenance. sorang putih dan tinggi , sorang lg sweet dan sangat sopan. aku pon dulu tak kenal sangat sapa orgnya tu, sampai laa satu hari tu dia tunjukkan. masa tu tak amik port pon sbb takde hati pon nak tgk sapa2 (berlagak tuh.....).

Bila kak zarin dah berenti, dear approach aku bagai nak rak dan kitorang kapel lepas tuh. kak zarin surprised giler bila aku kate td aku kapel ngan salah sorang dak maintenance yg dia suke sangat tgk tu. dia terkejut bangak laaa. dia tak sabar2 nak tgk dear sampai laa kereta dear berenti depan kitorang sbb nak fetch aku pegi mkn. dia mmg terkejut giler ngan dear yg katenya dah tambah smart and hensem . hensem??wakakakkaa..kalau dear dengar nih sure kembang idong dia.tp rasa bangga laa jugak bila org kate dear smart and tambah hensem sbb dulu dia tak macam tu. kak zarin pon terkejut cemana dear bleh berubah appearance sampai camtu skalik. bukan aku yg buat ekkk...aku tatau.....

kak zarin cam excited giler. dia pon cam tak sangka cemana aku leh terkapel ngan dear. ahaha...kelakar kan.used to be one of her fav person, but then ended wif me!*wink *

still remember bout the story somone told me before, that kak shila(dear's colleague) tried to padan him wif kak zarin, but then he chose me as his life partner. Dah jodoh org kate, nak wat cemana.Alhamdulillah, dear pilih aku.

No comments: