Wednesday, June 14, 2006

SKII

Sebab dah frust sangat tgk muke aku yg kering mcm daun kering dan berminyak dia area T-Zone mengalahkan minyak kat pisang goreng, terpaksa laa aku menapak ke Sogo sekejap hari Sabtu lepas utk beli SKII. Aku pon mmg pengguna SKII terutamanya dengan produk Facial Essence Treatment dua thn lepas. So sempat laa gunakan sebotol kecik tu selama setahun. So lepas abis tuh , poket pon asik kosong jer, terpaksa laa berkorban. Tp sepanjang menggunakan SKII , mmg puas hati giler ah.


Alhamdulillah, baru jer beberapa hari aku gunakan SKII , muka aku kembali berseri. Takde lagi kering cam daun kering, minyak di area t-zone telah berkurangan dan pori-pori telah mengecil. Rasa moist sangat kulit muka. Jerawat pon dah makin berkurangan.


Marilah sama-sama kita bertukar kepada SKII- Facial Treatment Essence!

1 comment:

Ummu Auni said...

mahal dik. kopek nak bayarnya