Tuesday, May 05, 2009

Hati Sebal

"Haram apabila sesama saudara tidak bertegur sapa lebih daripada 3 hari..."

Terkedu aku bila terdengar gazet di tv beberapa hari yang lepas untuk rancangan Anjakan Paradigma.

Aku tau ia memang salah dan haram. Tp hati dan ego melebihi segalanya.

Mengapa selama ini aku yang sering beralah dan mengikut sahaja rentaknya sedangkan dia...

Sering berlagak besar dan sering membuat diriku dan rakan-rakanku menjadi mangsa.

Aku bukanlah seorang pembenci jauh sekali seorang pendendam, tp seringkali diri ini dipersalahkan dan dijadikan mangsa. Aku jadi muak dan mual untuk melihat dirinya , apalagi suaranya.

Ya Allah..Kau berikanlah sedikit kekuatan dan kesabaran kepada hambaMu yang serba kekurangan ini. Kau tunjukkanlah jalan kebenaran kepada orang-orang yang benar. AMIN....

Nota : Terima kasih yang tidak terhingga kepada suami dan rakan-rakan yang sering berada disisi memberi semangat.

1 comment:

NaJiB said...

hai...
aiikkk masih kierj di BPP lagi ke??
Ingatkan ramai yang dah xdka lagi kat melaka :-)