Tuesday, December 13, 2005

ALHAMDULILLAH...


11 Dec 2005 merupakan hari yg bersejarah buat aku dan dear. Alhamdulillah, diam tak diam ( ade tak org cakap bising tak bising?), dah setahun rupanya kami dah bersama. Pertemuan yang pada mulanya pasal keje jer tetiba bertukar jadik lain plaks..ehehhe..cam kelakar plak. Dia plak mengaku mmg susah sangat nak dapatkan aku. Hampir setahun cuba baru dia bleh dekat ngan aku. Sepanjang setahun tuh dia pandang dari jauh jer sbb aku buat tak layan (ye ker??). Nih semua angkara kak yang n abg joe laaa nih, terus kitorang terlekat. Aku pon pada mulanya susah jugak nak terima dia, lepas dia confessed pon aku belum dapat terima dia. Amik masa berbulan2 jugak laaa dia nak convince kan aku supaya yakin ngan dia. Alhamdulillah, akhirnya aku dapat terima dia.

Ingat lagi, 11 dec thn lepas, waktu petang, hujan laks tuh, dia confessed giler2 kat aku. Ingat lagi ayat dia ," yes, i really like u . i love u very much and i want u to be my wife...". Rasa terkejut gak laaa, tetiba ade org confessed gitu sbb sblm nih tka penah lg org buat gitu. Mmg tak brani laa nak bg keputusan, so we decided to be friends for a moment.

Mmg sayang sangat pada dear sbb dia sanggup tahan ngan perangai aku yg agak kebudak-budakan nih. DIa still insist nak kawen ngan aku walaupon byk lg pilihan depan mata dia. Kengkadang aku rasa diri aku yg kejam sangat sbb selalu buat dia susah hati..ehehehhe..

For dear...
thanks you so much for loving me and caring for me. U're the best,dear!

No comments: