Monday, July 24, 2006

[1]
Rasa penat giler since balik lewat semalam dr Seremban. Sampai Melaka jam 12am and sleep @ 3am since doing some stuff. Sian Dear bila sempat jumpe dia 1/2 hrs aje . He drove all the way from KL semata-mata nak jumpa aku di Seremban kerana kebetulan aku bertugas semalam di Royal Adelphi sbb ade program Travel Mart between Melaka & NS. Aku dijadualkan boleh pulang jam 6pm , tapi tiba-tiba bos suh stay jugak sbb ade dinner dengan politicians. Alahai, lecey betol laaa. Dear sampai ngamok2 laa jugak sbb aku tak tepati janji. Alahai, sedihnyer.Rindu sangat agaknyer dengan aku. Curi-curi jugak keluar skejap smalam jumpa dia, masing-masing mata dah merah sbb tahan sedey. Aduhaiii..Dugaannyer!!!

[2]
Goodluck to a fren who will fight in the"battle" tomorrow. Be strong !!Chaiyokkk!!!

No comments: