Monday, June 22, 2009

Sengal


Ngeri tak korang tgk satu garis halus sepanjang hampir 5cm betul2 atas kening aku tuh?


Aku boleh rilek jer bila dahi aku nih tersagat dawai pagar masa tgh tunduk nak cuci kain lap kete. Ade laaa dalam 2 minit lepas tuh, aku terasa macam ade air menitik dari atas ke dalam baldi. Takkan air ujan warna merah plak kan. Bila aku raba dahi yg kene sagat tadi tuh, uhuuhuu...darahhhhh...


Bende macam nih mmg selalu sangat jadik kat aku. Sedangkan dinding aku bleh langgar, tak mustahil laa bende2 gini bleh kene jugak kan?


Cam kelakar plak bila rakan-rakan kat opis asik tegur aje. Nak gie keje pon mcm segan jer bila tgh touch up nampak ade scar nih. Bos kate aku kene cakap kucing, ade plak rakan2 yg kate takkan gaduh ngan husband sampai calar balar....mcm2 laaa .


Tapi sampai sekarang aku masih terasa sengal2 kat atas kening nih!

No comments: