Tuesday, February 21, 2006

Rumah sewa punye pasal

1) Rumah-rumah atau lebih tepat lagi bilik sewa di area Kelana Jaya nih tersangat laa mahal
2) Ada bilik yg murah tapi terpaksa berhimpit-himpit tido
3) Nampak dari luar macam hebat giler (ye laa..nama pon kondo kan), siap swimming pool, tp
masyaAllah, condition dalam rumah macam rumah setinggan.
4) Dapat bilik sewa yg agak murah jugak dan berpatutan, keadaan rumah sangat cantik, bersih ,
ade swimming pool, senyap, aman dan damai( mmg dah confirm nak duduk nih), tp org
dalam rumah tu plak buat hal dgn memberi pengakuan ikhlas yg dia bawak balik bf tido kat
rumah...uhuhuhh
5) Sorang owner nih beriya-iya ajak aku duduk rumah dia ngan family dia hingga sanggup
turunkan harga sewa ke paling minimum skalik , tp aku terpaksa pk 10x bila yg ajak aku tu
org kelamin, aku terpaksa kongsi bilik air ngan diorang, mengadap muke diorang hari-hari,
tak bebas dalam rumah dan yg paling penting skali, aku terpaksa berkurung jer dalam bilik
sbb segan.
6) Ade rumah murah giler kat Puchong, tp dah ade org amik dulu...uhuhu
Aku pening giler skang nih....

No comments: