Monday, January 24, 2005

BEEZEE DAY...


Reached office quite late today...Sampai2 je tgk dah ade documents atas meja..wachaaaa!!!pening pale gue...Ape2 pon, kene breakfast dulu sblm buat keje...perut pon kene isi jugak beb.


Baru je nak menyuap..telefon ku berbunyi kring kring kring..mintak diangkat..adusss..lemah betol laa kalau telefon dah berbunyi....satu pekerjaan yg aku paling malas nak buat. Nih tadek laen aa nih..mesti supplier tanya pasal payment..pagi2 dah call opis org..Dengan malasnya aku angkat laa jugak..as expected..mmg supplier.Hurm..nak buat camner..dah keje aku setelkan payment org..kene laa menjawab.


X menang tangan dan mulut hari nih...semua bende nak siapkan sekelip mata. huh...rasa termengah2 plak..dah laa dengan Yan tadek..seksa hidup aku..nak gie mana pon susah sbb kene tunggu opis. Biar aku tadek dr Yan @ Kak Yang tadek..bab2 keje admin nih mmg aku lemah sket...byk bende yg kengkadang aku takleh nak jawab. Bila diorang tadek terasa diri nih bengap sangat2...byk bende aku tatau. Time nih baru laa rasa terkial2 nak buat tu laa..nak buat nih laaa..:((


Walaupon bz..mood aku ok lak hari nih...rasa nak tersenyum jer hari nih..tatau apesal...Mb dah lepas rindu pada my dear kot smalam...4 hari tak jumpe..rasa cam 4 thn jer...Bila nampak jer muke happy dear smalam kat stesen komuter..rasa seronok sangat. Sampai ke pagi nih aku tersenyum je..sampaikan kene tegur plak kat En Sofian...blushing aku hari nih...dah laa pakai baju warna pink..tambah muke blushing aku..lg laaa. Merona merah muka ku hari nih...ewaaahh


Tatau apsal..rasa rindu sangat2 pada dear hari nih..tak sabar rasanya nak jumpe dear ...tak pernah lagi rasa rindu giler camnih..tatau apsal hari nih rasa laen macam jer...rasa seronok jerrr..baru aku tau camnih perasaan org bercinta...dulu tatau...ye laaa..dulu sorang..skang dah berdua, mestilaa rasa best jerr :)...ahahha...I'M IN LOVE

No comments: