Tuesday, January 04, 2005

New year, new task

On the last day of 2004, I had a meeting with all Asst. Manager and Officers conducted by our Manager. Dapat email panggil meeting aje pon dah tau ape agenda utama, RESTRUCTURING. Agak cuaks jugak. Mana laa tau kene transfer ker, kene head new unit ker, sayang laa nak tinggalkan opis aku yang tersayang nih.

I was informed that En Husen is taking over my task at Melaka campus, so i will just concentrate on my unit at Cyber only. So..rasa lega jugak laaa. So takder laa terkejar2 ke Melaka nak siapkan keje. But after that, he informed that another unit will park under me, Procurement. Hurm...quite interesting. Macam tau2 jer aku tak minat nak buat akaun2 nih...cause myself towards mgmt accounting. Syukur sangat2 laaa.

Rasa lega jugak laa dah tak ke Melaka. So i can be fair to my staff also. Dulu terasa cam mengabaikan kak suzy n kak abar, tp sebenarnya tadek niat pon nak abaikan diorang. Cuma masa lebih byk abiskan di Cyber, so i just had a little time wif them. Ape kabar laa kak abar n kak suzy. Bila dah tak ke Melaka, means that, tak dapat laa jumpa yang lelain cam kak fazilah, kak ena, kak seri, kak diana n cik din. Windu laaa nanti kat diorang.

Yang lagi tak best ...dah tentu laaa jarang dapat balik rumah dah. Kalau dulu, lepas keje bleh balik rumah terus. Skang nih mmg bercintalah nak rush pegi pudu balik, amik tiket malam. Lemah lutut aku camnih. tak sanggup dah aku nak bersesak2 kat Pudu tuh...rimasss!!!!

Skang nih tgh belajar sket2 ttg new task. The most important thing, tgh pk camner nak bawak masuk Sa'ar dalam opis nih. Ooo..luper..bila dah dapat unit baru, maknanya aku dapat lagi sorang staff..so skang in Cyber , i got 3 staffs. All quite supportive. So, nak bawak masuk sorang staff lagi, aku kene laa make sure sitting position dia comfortable. Aku nak dia lebih rasa selesa dari tempat lama dia. Tp blom dapat idea lagi camner..so sementara nih dia terpaksa laa stay at his place dulu. Hurm...

Hope with this coming new year, i had a new life. Hope much2 more interesting than the previous years.InsyaAllah!

No comments: