Thursday, March 03, 2005

PERCUTIAN YG SANGAT BEST....


hari tu aku cuti ( 28 feb and 1 mac)..saje nak rehat2kan badan...rasa dah lama tak cuti lama. Rasa best laa plak tgk org gie keje, tp kite tak keje. ehehhe..Yg rasa sangat best tu bila my dear pon cuti jugak...dua hari jugak...itu yg sampai ade org kate kitorang tunang tu..cis..sapa laa buat cerita nih.
Aku ingat, aku sorang je kat rumah tu yg cuti, alih2 tgk nanee ngan nency pon cuti jugak..ahahhaa...rasa best jer menyakat wawa ngan fathiah ..diorang plak pont adek mood nak keje sbb kami bertiga cuti, diorang pon bangun lambat pagi tu..ehehhe...sbb nak sakat diorang, aku pon bgn pepagi, mandi sume pehtu gosok baju. pastu kebetulan nanee bgn awal, aku pon saje jer berborak ngan nanee cakap nak tgk wayang laa, nak sopping laaa..punyer laa bengang cik kak berdua tu..ehehhe..sian diorang.
Mmg saje bgn awal pagi sbb ade hal ngan my dear(dear sangat macho hari nih). Nak pegi KL sbb nak hantar sumthing kat someone, then jam pon baru kol 11 pagi camtu, kitorang terus park kereta then naik LRT ke KL..dear nak drive tp aku tak kasik sbb nanti dia letih , kebetulan plak KL pon jammed masa tu, naik LRT senang. Seb baik tak ramai sangat org, takler sesak sangat. Kitorang dok berjalan2 kat CM (uiii..lama sungguh tak ke CM) then lepas zohor ke tempat faveret aku laa kat petaling Street (bukan nak membeli, nak rambang mata jer). Seb baik sblm kuar CM, ujan selebat2nya, seb baik tak basah.
Pastu sambung jalan lg ke Jln TAR dan area2 berdekatan. Temankan dear carik kasut baru..huh dear nih. aku yg nak sopping, dia yg plak yg lebey2. Berat tau bawak brg dia...byk sungguh. Dgn jeans laaa, baju laaa..itu laa ini laaa...haii bulan lepas dah sopping, bulan nih pon dia sopping jugaks..ngader sungguh. Takper laa..sesekali, mmg for sure pas2 nih dia dah tak sopping lagi dahh.
Balik dr KL, tersangat laa penat. tido tak hengatnyer...punyer laa susah giler nak bangun..sakit2 badan sume.Tp kene jugak bgn awal. Aku kejut dear pagi tu, sian laa plak dengo suare dia yg penat tu, tp tak kire dia kene bgn awla jugak sbb kene teman aku buat IC baru kat Putrajaya. Dua tiga kali jugak ler aku call baru dia nak bgn.Siap2 sume, dia amik aku (uiiii...dear pakai baju baru ngan jeans baru jugakss...sangat smart) terus kitorang g Putrajaya. Sangat laa tensen bila opis buat ic tu dah tukar ke Presint 2 plak..aiyooo..puas le nak carik. Pastu dah sampai sana, sangat tensen sbb org yg amik gambar aku tu bleh plak berborak ...mmg confirm gambar tak cantiknyerrr...bengang seyyyyy. Dear pon bengang jugak, dia laa byk membebel tka puas hati..kelakar plak tgk dear membebel. Pastu teman dear setelkan semua bil at nearest area, sampai ke tengahari. Pastu cam biasa pergi laa berjalan2 sampai dah tatau nak jalan ke mana lagi dah..abis idea dahh...takkan nak gie putrajaya lg kot..bosan gilerr..
Hari rabu dah start keje balik..aduhaiii malasnya nak keje..sangat letey..tp takkan nak cuti lagi plak kan. So pergi laa jugak keje. Tp sangatt dengki pada dear sbb dia half day..uhuhuhu...(cengelat dear nih).Byk laa plak keje tu...agak lambat jugak laa balik..kol 7 baru balik..sangat leteyyy...pegi mkn ngan dear pon sempat laa tido skejap masa pegi dan on the way balik pon tido lagi dan lagi dan lagi...sampai laa depan rumah.Jalan pon dah terhuyung hayang semacam jerr..
Tp hari nih..sangat cepat bangun...sbb kene kejutkan dear (dia ade seminar kat KL)..dah lepas solat ingat nak tido balik tp mate terkebil2 jerr..terus bgn n mandi n siap2n terus gie keje. sangat awal sampai opis. Terus laa tgk email2 yg berkaitan.
Berborak skejap ngan kak aida..cam biasa laaa ..testi produk2 yg kitorang dah pakai..kitorang sejak dari kat U lagi suke experiment barang2 nih...kalau puas hati mesti dok promo sesama kitorang ...cam best lak..jadik bahan experiment utk produk2 nih...rasa seronok jerr..rasa cam zaman2 belajar jer..dia ape2 pon sure tanya aku nyer sbb nak tau aku penah guna ke idak..ahaha..aku pon sama jugak cam dia.
Hurm...aku pon nak kene g solat nih sbb sat lagi ade diskasen ngan XM unit...males betol nak berjalan2..ptg plak ade projek ngan member..kene berjalan jugak..letih dah..agaknyer kaki nih kalau leh cakap mesti dah cakap" oiii beb...letey laaa"..ehehhe..dah aku malas nak buat citer..kang dear marah sbb aku sangat suke buat cerita fiksyen..ok daaaaaa!!!!

No comments: