Wednesday, November 17, 2004

A'kum...

I"M BACK!!!!Selamat hari raya aidilfitri to all my frens...huwaaaa..tak puas beraye lagi dah kene keje plak..rasa mcm malas giler nak balik pagi nih. Woke up at 4 am this morning sbb nak elak jam kat highway...ngantuk gilerss..tp tak pat plak nak tido dalam kete sbb dengar era..biasa aaa dengar celoteh krell ngan halim othman kisah pak pandir diorang tuh..sakit perut plak ketawa kan celoteh diorang pg nih...

While breakfast this morning dengan mak n abg, dikejutkan dengan berita paling best. Hehehee...boley bawak kete ke Cyberrr...hoyeeeeeeee!!!tp kete wira abg aje laaa...kete Waja aku tu kene laaa tinggal lg kat showroom proton kat 7030 Gemencheh tu ....heheh..itu kalau offer pon mmg aku tanak bawak...sayang siotttt...bau baru lg dalam kete tu..jaga baeeekkk punyer. Lambat plak abg aku nih nak kene gie kursus kat Sabah. Cepat sket kan best. Bleh bawak kete tu cepat sket sblm cat baru. Tp yang menggusarkan aku nih duit kete minyak aaa...adessss...kering kontang laa aku nampaknyer

Masuk opis pg nih, tak ramai org...kat bawah nih tinggal aku, kak yang, atinn, kak ina ngan kak z..yg lain mmg tadek. Kat opis tatau laaa...cam busan plak nak keje org tadek nih...seb baik laaa keje byk dah setel sblm cuti hari tu..tinggal sket2 jer...mmg jer ade org buat open house kat opis nih kang..ahaha

k laaaa...cukup setakat ini dulu...nak gie menjengok org opis sbelah. ntah hape laaa diroang buat tu..byeeeeee

No comments: